special md
nuntanuntanuntaspecial md

Compania Special

2 revizuiri

Urmărește:

Contactați Serviciu

Contactați Serviciu proprietarul

Pentru a cere informații despre serviciu, completați formularul de mai jos pentru a trimite un mesaj serviciu proprietarului.


Esti o persoana deosebita! Arata-ma si prietenilor tai!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page

 

Compania Special

Succesul în detalii, de la Dumitru Talmazan

 

 

Cel mai bun decor de nuntă în 2015 îl găseşti la compania “Special”, fondată de absolventul cursului 3 de Coaching Dumitru Talmazan. Cel puţin asta o demonstrează argintul la categoria “Cel mai bun decor de nuntă”, câştigat la sfârşitul lunii trecute în cadrul concursului Wedding Awards 2014, la care “Special” a participat pentru al doilea an consecutiv.

 

Dumitru Talmazan este genul de persoană de care mai rar găseşti prin părţile noastre: creativ, debordant de energie, cu un simţ acut al umorului şi energizer-ul necesar la orice eveniment de succes. Sămânţa de creativitate i-a fost sădită încă din naştere, a continuat să crească la facultate (Management artistic şi arte dramatice) şi s-a materializat acum 2 ani într-o companie de planificare şi organizare a evenimentelor, în special nunţi. Deşi teoretic, tânărul trebuia să ajungă vreun director de casă de cultură şi la început habar nu avea cu ce se mănâncă event management-ul, el a preferat să se lase provocat de procesul de a transforma nimicul în frumos.

 

Scenariul unui eveniment e compus din trei părţi: început, sfârşit şi cuprins. Orice eveniment trebuie să-l deschizi frumos, să-l închei memorabil şi să-l umpli cu ceva bunişor. D. T.

 

“Nu a fost profitul pe primul loc şi nici nu este. Îmi place momentul când intri într-un restaurant tipic din Moldova, cu 30 de culori, 40 de stiluri şi 60 de coloane şi ai ca scop să faci o schimbare. Provocarea de a face schimbarea – de a transforma o “hruşciovcă” în apartament euro, unde se simte aportul tău creativ – asta ţine pe val. Trezeşte-mă la 2.00 noaptea şi spune-mi că mergem să organizăm ceva şi sunt primul”, spune antreprenorul cu strălucire în ochi.

 

Potrivit lui Dumitru, începutul a fost “hazliu de tot. Pregătirea primului eveniment a durat jumătate de an, primele 30 de invitaţii le-am făcut vreo 2 luni. Nu ştiu cum, dar fiecare centimetru era măsurat şi discutat de 10 ori. Dacă în primul an am făcut 6 nunţi, atunci în al doilea am ajuns la 6 nunţi pe lună, deci vă daţi seama. Profesia de decorator de nunţi nu se predă în facultate, totul se învaţă. Respectiv, dacă începi, ştii sigur că vei face şi gafe”.

 

Nu cred că greşelile trebuie evitate, foarte des ele duc spre succes. Spre exemplu, până nu mi-am dat seama că nu avem cu ce achita oficiul, nu am făcut planificarea strategică şi financiară, ca să-mi dau seama că e nevoie de anumite rulaje. Ceea ce aş fi evitat probabil sunt unele investiţii pe lucruri mai puţin importante. Ştiţi, în prima lună, când se dechide compania, neapărat trebuie să ai 4 cutii cu ciocolate la birou, zahăr în pacheţele, pahare… E starea aia în care vrei să te simţi director, când iei ştampila şi te simţi cel mai împlinit om pe pământ, când faza de a fi şef e tare “cruta”. Acum deleghez cu plăcere pe cineva care să dea rapoarte la FISC. Până la urmă, m-am convins că dacă vrei să-ţi creezi o afacere, lasă floricelele, trebuie să începi cu a pune baza şi a crea o echipă.

 

Astăzi, antreprenorul se mândreşte cu o echipă de 5 angajaţi în oficiu şi alte 10-15 per eveniment, înconjurat fiind doar de frumos, adică de fete, care sunt mai receptive, dar şi de privilegiul de a spune ultimul cuvânt, chiar dacă nu de fiecare dată se implică în elaborarea scenariului sau punerea la punct a fiecărui detaliu. Pentru că e un domeniu specific, procesul de angajare e unul continuu: lumea vine şi pleacă, nu toţi rezistă să petreacă 24 de ore în organizarea evenimentului.

 

 

10

 

 

 

 

 

Află disponibilitatea și prețul nostru pentru data evenimentului tău!

 

521 total views, 1 views today

Comentarii

  • Membru din: ianuarie 19, 2015
  • #

ianuarie 19, 2015

O echipă de profesioniști, sunt foarte bravo.

ianuarie 19, 2015

Recomandam!

Adaugă o recenzie

Vă rugăm autentificare pentru a adăuga recenzia.

© 2017 EASYevent. All Rights Reserved. – By ELITIV.
WordPress Directory Theme

Classified Ads Software